Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2009 01:52 - НАЧАЛОТО ЗА КРАЖБАТА НА КЛЕОПАРАСВ - продължава....
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1366 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 03.03.2009 13:11


МОЛЯ ВСИЧКИ БЛОГЕРИ ДА ПРОЧЕТАТ ПОСТИНГА МИ  - ЦЕЛИЯТ!!!

 

Шокирана съм, онемяла, смаяна, озадачена

Трудно ми е да повярвам, че чета това във нета.

Гледам и не вярвам – чета и препрочитам....

Ала няма грешка...тук ще кажа със насмешка -

Блогерка менте, била тя поетеса,

а плагятства чужд живот,

усещания чужди, болки и терзания, дори успехи...

Навлякла чуждите доспехи

спокойно си живее с хвалби и думи благи

крадлата на чуждите облаги....

В класациите блогерски е в първите редици.

Пред нас е с няколко гърди,

но май оказва се по голи цици...

защото коментарите от постинга изтри

е скри се в миша дупка....

Плагятството е факт – а когато те говорят

Всички знаем, че и боговете си мълчат.

И мен ме грабиха от нета

и сигурно все още ще го правят....

затуй съм жлъчно заядлива

и кражби ничии не ще да крия!!!!

 

                                      Ирена Недялкова

 

Влязох в блога на гореописаната, прочетох поредното и творение и реших да и напиша коментар. Там имаше вече няколко състрадателни, а последния – хулещ не без основание. Под него написах и моя в който питах защо и е нужно да краде, нали е толкова популярна. Надявах се да измисли нещо смислено за обяснение, защото сега подлагам на съмнение всичко което е писала, дори се питам с каква цел е в моя блог. Да чете ли, да краде ли?????

Вместо това, да напише нещо – тя изтри коментарите  - моя и уличаващият я, но аз предвидливо го бях вече копирала. Написа това глупаво изречение, което ще видите по-долу. Пратих и лично съобщение с въпрос защо трие? Щом не е откраднала нищо, няма какво да крие. Чаках отговор ама, нама. Това е страха на позора на Светлана Тодорова – икономист, експерт счетоводинел......

Няма блогерска класация в която да не я откриете сред по-по-най...

Колко малко ни трябва да рухвем от върха, а колко много път изминаваме за да го достигнем.

А сега, нагъде, драга ми Клео. Нагоре, надолу????

 

СТРАХА ПРАВИ ХОРАТА МАЛКИ И НЕЗНАЧИТЕЛНИ!!!

 

Ето вижте сами:

Това е великото творение на Клео:

 

Отначало

 

По-тихо е отколкото очаквах
не усещам времето от болка
излезе светлината и настръхнах
а ти си в непоправимата й сянка

Не ме боли а толкова те мисля
че вече мога и с теб да заживея
без гняв във оскърбената постеля
без страх че красотата ще излея

Със самото си обръщение не смея
да те докосна тъй както аз си мисля
и с розите ти просто ще живея
а не с платната под които рея

Виждам те в далечното огледало
дъха ти усещам но не те познавам
и мога с чиста съвест до побеляло
да кажа че животът ми започва отначало....

 

Това е коментара на:

pumpal - Плагиатство! При това нескопосано!

Предлагам ти стиха на Камелия Кондова, който съм чела преди две години и преди почти толкова е публикуван в литературен сайт.


Ампутация на сърце

"И само с тъжните не можем нищо да си кажем.
Те знаят песента ми по-добре от мен самия даже..."
Гриша Трифонов

По-тихо е отколкото очаквах.
Не оглуших вселената от болка.
Излезе светлината. Влезе мракът.
Три капки кръв./За светлината - толкова/.
И толкова за участта на кърта,
превърнал тъмнината във идея.
Не ме боли. Аз...толкова съм мъртва,
че вече мога с тебе да живея
без гняв във оскърбената постеля,
без страх, че красотата ще се счупи.
Самото възпитание в неделя
ще готви от любимата ти супа.
И ризите ти ще са ...просто ризи,
а не платната, под които плавах.
Така си ми далечен, че отблизо
дъха ти срещам, но не те познавам.
И мога с чиста съвест да излъжа,
че не е смърт -животът се повтаря.

И само някой много, много тъжен
ще помълчи за мен. С една китара...

Камелия Кондова

 

Я след като изтри споделеното от пумпал, Клео написа:

5. kleopatrasv - 5. pumpal
02.03 23:00

 

Има някои фрази ,както са еднакви , както ги има и на много други места...! Поздрави !

 

Ще направя цветна картинка на няколкото фрази. В чернено са точните недокоснати от преработка „НЯКОЛКО ФРАЗИ” . В зелено заменени думи, но дори със синоними. В синьо – преразказано в същия контекст с особенно внимание – РИЗИ – РОЗИ.

Е скъпи блогери, вашето мнение за НЯКОЛКОНО ФРАЗИ.....

 

ОЧАКВАМ МНЕНИЯТА ВИ!!!!

НЕ СЕ СТРАХУВАЙТЕ ДА ИЗРАЗИТЕ МНЕНИЕТО СИ!!!

 

Ампутация на сърце

"И само с тъжните не можем нищо да си кажем.
Те знаят песента ми по-добре от мен самия даже..."
Гриша Трифонов

По-тихо е отколкото очаквах.
Не оглуших вселената от болка.
Излезе светлината.
Влезе мракът.
Три капки кръв./За светлината - толкова/.
И толкова за участта на кърта,
превърнал тъмнината във идея.
Не ме боли. Аз...толкова съм мъртва,
че вече мога с тебе да живея
без гняв във оскърбената постеля,
без страх
, че красотата ще се счупи.
Самото възпитание в неделя
ще готви от любимата ти супа.
И ризите ти ще са ...просто ризи,
а не платната, под които плавах.
Така си ми далечен, че отблизо
дъха ти срещам, но не те познавам.
И мога с чиста съвест
да излъжа,
че не е смърт -животът се повтаря.

И само някой много, много тъжен
ще помълчи за мен. С една китара...

Камелия Кондова

 ПРОДЪЖАВА В СЛЕДВАЩИЯ ПОСТИНГ.....

 



Тагове:   Началото,


Гласувай:
1



1. mt46 - ...
06.06.2011 18:50
Поздравления, Жени - за позицията!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247756
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031