Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 22:33 - ...БЕЗУМИЕТО НА СЛЕПЕЦА.....
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1246 Коментари: 2 Гласове:
1



Задавам си въпроси,
но отговорите им не намирах.
Може би сега, накрая ги открих
в образ жалък, малък....
на пръв поглед безобиден,
но бъркащ ти в душата гадно
грабещ, гнусен, сополив....
С ник царснвен - Клеопатра,
но с корона не от злато,
а чиста  броба ламарина....
Отива и на образа прекрасно,
все едно нахлупила е
кофа от блестяща тенекия.

.............................
 
Защо лудостта има крака и ходи свободна
без усмирителна риза ?

Защо глупостта не само на вън, но и в нета излиза,
а не си стои скрита в къща своя?

Защо бездушието търси в чужда душа да се вмуши,
вместо да се самоудуши?

Защо бездарието с чужди дарове се кичи,
и мисли, че му приличат?


Наглостта очи защо си няма
да види своята самоизмама?

Аморала хванал здраво за ръка
приателката своя - пошлостта,
защо се перчат с дрехи крадени от доблестта
и се залъгват, че носят ангелските и крила?

...................

Простоватата крадла продължава да се самовъзхвалява, спретнала си постинг да се извинява ала кво да видиш там  - срам !!!! Набеждава друг за своите дела....и сама си каминтира  криейки се зад някой си анонимен....смях, е има хора и от нейната си клика ама коментара ми да тури там хич не и стиска.

Истината мила, много май боли ?
Не за думи, а за бой си плачеш ти.

.............

69. kleopatrasv - Блогъри,
13:26

Затварям вратата за анонимните, да видим кой ще излезе с ника си ? Няма ли какво друго да четете ?

Разбира се не четете там коментара ми - няма го

Ено го::


Добър вечер!!!

Аз съм Bimbo163 - Ирена Недялкова е името ми.

И никак не вярвам и на ред от думите ти!!!

Какво означава за теб ИЗВИНЯВАЙ и СЪЖАЛЯВАМ ?

Ако дадено действие е неумишлено, разбирам да използваш тези думи.

пример за неумишледо действие: Вървиш по улицата, разпалено водиш разговор с приятел ходейки и се блъскаш в човек, които ходи  до теб и не си го забелязъла...и при сблъсака ви, твоя пръст се оказва в окото му. Окото изтича и човека ослепява.

Тогава притеснено казваш ИЗВИНЯВАЙ и СЪЖАЛЯВАМ, не исках....

НО КОГАТО  - ВЪРВИШ УМИШЛЕНО СРЕЩУ НЯКОЙ и му бръкнеш УМИШЛЕНО В ОКОТО...КАКВА СТОЙНОСТ ИМАТ ПОДОБНИ ДУМИ.

НЯМАТ СТОЙНОСТ....

И изобщо разбираш ли думи кото ДОСТОЙНСТВО, МОРАЛ, КРАЖБА, ОТГОВОРНОСТ.....

И сега какво очакваш? ДОВЕРИЕ, РАЗБИРАНЕ.....

КАК - Ти отново се опитваш да се измъкнеш суха, хвърляйки вината други му....

Аз съм учител и често в подобни случай на прехвърляне на вина между децата от сорта - МА НЕ СЪМ ВИНОВЕН, ИВАНЧО МЕ НАКАРА.... или ПОВЕЧЕ ТАКА НЯМА ДА ПРАВЯ, ИЗВИНЯВАЙ, СЪЖАЛЯВАМ.... както обикновено, стандартно и под клише питам - АКО ИВАНЧО ТИ КАЖЕ ДА СЕ МЕТНЕШ ОТ МОСТА ЩЕ ГО НАПРАВИШ ЛИ?

Дори хлапета в трети клас не се оправдават така глупаво като теб.....

Друго което не разбирам е изживяването на много от Вас за ПОЕТИ.

Това е талант, призвание....не ТИТЛА...

Този, който издава книги, четат го критици...живее и се изхранва с това е поет с такава професия....всички ОСТАНАЛИ  СМЕ хора, които споделяме с листата емоциите си, усещанията си, жевота си....така по-малко боли или повече се радваме....или ...става ни някак си по-леко на душата. Едни пишат, други рисуват...някои нищо не правят....

Какви КЛАСАЦИИ ВИ ТОРМОЗЯТ, КАКВИ ПЪРВИ СТРАНИЦИ.....

КАКВИ ТВОИ СТИХОВЕ ???? КОИ СА ТВОИ ???? КОИ ИЗСТРАДА ??? КОИ ОТ ДУШАТЯ ТИ СЕ ИЗЛЯХА ???

НИКОИ НАЛИ ??? ЗАЩОТО ДУША ШМАШ ЛИ ???

Колко комплекси носиш за нереализирани мечти и голи амбиции????

Човек с достижения в живота и реализация живее СВОЯ живот, а не ЖИВОТ ОТКРАДНАТ....

Мога да пиша много , но първо се съмнявам, че ще качиш коментара ми.....

Второ  - ИМА ЛИ СМИСЪЛ ??? ЩЕ ПРОУМЕЕШ ЛИ ГОЛАТА ИСТИНА ЗА СОБСТВЕНАТА ТИ ЛИЧНОСТ ???






Гласувай:
1



1. mikaela19 - Добро утро
05.03.2009 07:35
На мен два коментара не ми ги пусна.Сега качих стихче,за известно време си беше на последни постинги.Качвам друго,натискам начало и първото стихче го няма,просто са го преместили да не се вижда.Въпросът е Защо ли?Е аз отдавна разбрах отговора.Това малко дразни.Е какво като сложат на някои че са го прочели днес 300-400 човека.Ха моите броики сега ми ги вземат,е сложили ми вчера към 80 да не се сърдя сигурно.Да бъде честно и реално.да има логика.Но тук става аналогично.Жалко както някои казват)Но пък живота си продължава.Всеки обвинен има право на защита.
цитирай
2. bimbo163 - Да така е. Но кво ме интересуват н...
05.03.2009 23:53
Да така е . Но кво ме интересуват някакви си бройки, гласове...класации, първи страници....
Аз не съм в блога заради това
Почести, медали, звания, класирания съм извоювала в живота си много и подължавам да го правя с отборите, които тренирам.И днес заминах на състезания в Боровец. Утре ще се борим за титли , медали и класирания....
В реалният живот, не във виртуалния.
Днес возейки се на такси, отивайки към срещата с децата ми за една бройкада не съм жива....Такъв челен удар преживях.....С главата си счупих предното стъкло.....ама оцелях и вместо да ходя по болници да си вадя медицинско за травмите трябваше да зарежа здравето в името на успеха на децата ми.....Та за какви дребни неща се борят в това измислено пространство......
Но често се случва да се мъчат да блеснат къде? Не в живота .....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248921
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930