Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 00:21 - ...до Жана - коментар със снимка
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1973 Коментари: 6 Гласове:
0



image

И днес съм жива.....

Да Жана права си за констатациите, относно класациите и борбите за тях....

И как да не се смея, и как да не нападам несправедливостите, кражбите, ....

Мен не ме интересуват някакви си бройки, гласове...класации, първи страници....
Аз не съм в блога заради това.
Почести, медали, звания, класирания съм извоювала в живота си много и подължавам да го правя с отборите, които тренирам. И днес заминах на състезания в Боровец. Утре ще се борим за титли , медали и класирания....
В реалният живот, не във виртуалния.
Днес возейки се на такси, отивайки към срещата с децата ми за една бройка да не съм жива....Такъв челен удар преживях.....С главата си счупих предното стъкло.....ама оцелях и вместо да ходя по болници да си вадя медицинско за травмите трябваше да зарежа здравето в името на успеха не тоя в блога - успеха на децата ми.....Та, за какви дребни неща се борят в това измислено пространство......Борят се измислените герой....
Е и след това ми изживяване  написвайки някъкъв стих за живота и смъртта, представяш ли си да видия как някой е взел нещо от него и този някой и мисъл няма за причините и начина на написването му....просто си го перефразира в друга светлина.....Е, как да не го размажеш, а?????





Тагове:   снимка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Като гледам снимката, имала си късмет!
06.03.2009 00:32
Малкия Дявол, както се казва...
Ядосваме се за глупости и трябва да се случи нещо подобно, за да направим преоценка на ценностите си.
Трябва да запалиш свещичка.
цитирай
2. bimbo163 - Да, направих го по път. В град Сам...
06.03.2009 00:51
Да, направих го по път. В град Самоков има страхотни църкви. Запалих не една , а три....
Първата с децата от отбора ми - имаме традиция, палим свещичка за здраве, че утре старт ни чака, а спорта ни е много високо рисков и травматичен.
Не за успех, той сам идва когато го заслужишу като награда за усилените тренировки, за труда и старанието...
Внората запалих за всички онези, които не мислят с действията си какво биха причинили не на себе си , а на околните на другите.
Третата беше за мен - че съм тук.

Наистина , малкият Дявол беше....
цитирай
3. mikaela19 - Добро утро
06.03.2009 07:03
Радвам се,че си добре и всичко се е разминало.Като видях това тръпли ме побиха.
цитирай
4. bimbo163 - Добре, че беше за секунди ужаса. Да ...
06.03.2009 17:02
Добре, че беше за секунди ужаса . Да ти кажа, не изпитах страх или угас или не толкова голям...по страшничко е когато си с две дъски на краката с около стотина километра развита скорост и полетиш да падаш...
цитирай
5. анонимен - fBjlzTfZqL
03.07.2011 02:34
AKAIK you've got the asnewr in one!
цитирай
6. анонимен - EpLsocwhImRdlSxGn
03.07.2011 11:58
lMDLrS <a href="http://ngufvlslqzsf.com/">ngufvlslqzsf</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247740
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031