Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2009 23:37 - ....къде ли ми е мястото....
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3962 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2009 00:03


           От известно време се чудя какво да направя с блога си.
Наколко вечери го отварям и само гласувам за онова, което съм прочела и за онези в, които все още вярвам, че са истински хора.
Тя надеждата умира последна, та и аз така, все още вярвам, че тук има много стойностни души.
Днес получих покана от познат човек да посетя неговото място за социални контакти - http://bg.netlog.com
интересно....направих си регистрация и смятам, че е възможно да си остана там, а това тук или да изтрия или......още не съм го измислила ........
Защо ли? Защо да остана - на инат на плагиатите, некадърните и шушумигите.....
Да остана, заради приятелите, които намерих тук и с които ми е приятно да контактувам...
Да избягяш е най-лесният начин да направиш жалките - велики.
Да останеш с мислите си, с творчеството си, с ЖИВОТА си - е доказателство за непримиримост с отрицателните явления в житейското битие.
Да останеш без да се криеш и без да се страхуваш, че нищожните малки твари ще правят жалки опити да откраднат някоя твоя ФРАЗА..., но болките, радостите, разочарованията, успехите, ЛЮБОВТА....ако могат  - нека ги вземат, но по-умни, по-можещи и по-знаещи НЯМА да станат нито ПО-ОБИЧАНИ......

"..какво ли си мислят звездите, когато видят падащи хора..."

„Няма по-сляп от онзи, който не иска да види" ...себе си.

Хората са упорити , алогични и егоцентрични.
обичай ги ВЪПРЕКИ ТОВА !

Правиш ли добро , ще те обвинят
в егоизъм и задни мисли .
Прави добро ВЪПРЕКИ ТОВА !

Успееш ли , ще се сдобиеш с фалшиви приятели
и истински врагове .
Стреми се към успеха ВЪПРЕКИ ТОВА !

Доброто , което правиш ще бъде забравено утре.
Прави добро ВЪПРЕКИ ТОВА !

Най-големите хора с най-велики идеи
могат да бъдат
убити от най-дребните хора
с най-дребните съзнания.
Не ограничавайте мислите си ВЪПРЕКИ ТОВА !

Хората са благосклонни към губещите ,
но следват само победителите .
Борете се за победените ВЪПРЕКИ ТОВА !

Каквото си градил с години , може да се срине
само за една нощ .
Не спирай да градиш ВЪПРЕКИ ТОВА !

Дай на света най-доброто от себе си
и той ще те отритне .
Дай му го , ВЪПРЕКИ ТОВА !

                                                        Майка Тереза

 

 



Тагове:   мястото,


Гласувай:
0



1. анонимен - ne si otivai....
12.03.2009 23:42
.............................
цитирай
2. dinka - споко булка...
12.03.2009 23:44
навън живота е цветен и прекрасен. Усмивки!
цитирай
3. golichka - Ами...
12.03.2009 23:47
bimbo163 :) Какво да споделя,ще е жалко някоя сутрин като днешната например да отворя поредния хубав блог и пред мен да блесне една празна страница.
Чувството е доста неприятно,особено ако си изградиш навика да надничаш тук-там с интерес.
Поздрав
цитирай
4. bimbo163 - за vihra13 - все още съм тус, но ми е ...
13.03.2009 00:07
за vihra13 - все още съм тус, но ми е трудно да се примирявам с лъжите, измамите, двуличията и БЕЗЗАКОНИЕТО.......
цитирай
5. bimbo163 - ЗА dinka - това е нещото, което все ...
13.03.2009 00:10
ЗА dinka - това е нещото, което все пак ме успокоява...навън живота е цветен и прекрасен....
Поздрави!!!
цитирай
6. bimbo163 - за golichka - ммммда, такава кар...
13.03.2009 00:13
за golichka - ммммда, такава картинка виждам все по-често тук....и това е причина, която ме задържа все още.....
цитирай
7. golichka - bimbo163 :)
13.03.2009 00:16
Една приятна следа,макар и тук никога не е излишна ;)

Приятни сънища от мен :)

Пожелавам ти усмихнат утрешен ден.
цитирай
8. bimbo163 - за golichka Благодаря ти за то...
13.03.2009 00:29
за golichka
Благодаря ти за топлите думи!!!!!
Успешен и за теб!!!!
цитирай
9. mikaela19 - Извън блога да си щастлива:)))
13.03.2009 20:48
Където и да си,знаи,че си винаги в мислите ми.Идеята е хубава,аз поне честно казано незнам какво да те посеветвам.Това което става тук е направо нямам такава дума да напиша.Дразни ме това с броиките,дразни ме и простотията.Но тук има прекрасни хора като теб заради които си заслужава да остана.Каквото и да решиш аз съм с теб:))
цитирай
10. bimbo163 - Благодаря за подкрепата!!!! ...
13.03.2009 23:30
Благодаря за подкрепата!!!!
Знаеш, че и аз съм зад теб винаги)))
цитирай
11. esen - Надявам се да ми се обадиш там:
14.03.2009 21:54
http://bg.netlog.com/esen_zm
Ще ми бъде приятно!
цитирай
12. bimbo163 - С удоволствие
15.03.2009 07:47
С удоволствие
цитирай
13. анонимен - и теб ли прогониха ?
15.03.2009 20:07
Имам чувството ,че гонят с простотията си всички блогери и ще си останат само те - модераторите списвачи на първа страница цинизми и просташки постове без представата що е блог !От една седмица са все същите и стотици подгонени от тях блогери !
Поздрави !И да ти кажа ,често ще ми липсваш да те чета .Много истина и мъдрост има в постовете ти !
цитирай
14. bimbo163 - Благодаря ти за милите думи, знам, ...
16.03.2009 00:07
Благодаря ти за милите думи, знам, че не са просто поза...надявам се , че ще се срещнем пак някъде в пространството. Надявам се , че има място за всички под слънцето. Той ОНЯ е събирач....и определено организира различни общности в които хората са обединени по еднакви или приблизително еднакви интереси, критерии, ценности....
Блог.бг ще да е общност на посредствените.....фалшивите, измислените, анонимните, заблудените.....
цитирай
15. kleopatrasv - Какво е станало пък с теб ?
22.03.2009 21:40
И при тебе ли има интриганти ? Приятелите ли ти забиха нож ? Не те познавам , но ако искаш - сподели ...?
И защо да бягаш ?
цитирай
16. bimbo163 - Ти сигурно се майтапиш с тези въп...
23.03.2009 23:45
Ти сигурно се майтапиш с тези въпроси?
Не !!! Интригите са около теб........
Приятелите ми.....
"Приятелите са ангели, които ни помагат да се изправим на крака в моментите, когато крилата ни не помнят как да литнат!!! "
"Ангелите понякога са без криле и ние ги наричаме просто приятели. "
Да споделя? - тук е майтапът, колко постинга имам посветени на теб, колко лични съобщения ти изпратих, които не публикува....ама чак се притеснявам за теб - СТРАДАШ ОТ РАЗДВОЕНИЕ НА ЛИЧНОСТТА ЛИ????
Да бягам??????
Не бягам никога от нищо!!!!!
Бих казала ТРЪГВАМ СИ!!!!!!!!!!
Плагиатството е грозно, нали знаеш!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248613
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930