Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 23:28 - В ПАМЕТ НА ЕДНА СКИ ЛЕГЕНДА...
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2084 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В памет на една легенда

 

                     Отиде си от света на простосмъртните една легенда, част от историята на ски спорта – остана в ИСТОРИЯТА!!!

ПОКЛОН ПРЕД ПАМЕТТА МУ!!!

 

Коквото и да кажа, ще е малко, ще е недостатъчно – затова просто ще сведа глава и ще помълча....

image

image

Петър Попангелов - старши

награждава за последен път в живота си бъдещите ски звезди

/купа "Чамкурия - джуниър", 06.03.2009г-, Боровец/

 

 

      В събота 21.03.2009г. с отборът ми заминахме за Боровец.

      Очакваше ни поредното състезание – купа „Стефан Веселинов”...

        Виелица снаг, мъгла, а беше ден, в който вместо да си честитим настъпването на пролетта имах чувството, че идва Коледа.....

Това време ни попречи да потренираме......, а Той , Той е починал....

        В неделя на пистата научих тази мрачна новина.

Първата мисъл която премина през главата ми беше свързана с погребението на дядо ми....

Дядо ми беше първият треньор на Петър Попангелов – старши.....

Съвпадение ли беше това с времето?

Когото дядо ми си отиде от този свят, два дни преди това нямаше и снежинка сняг, ден преди погребението му стана същото, както сега – виелица сняг...............

Та първата мисъл, която премина през ума ми беше – състезателят отва при треньора си.........

Скиорите снега ги изпраща!!!

 




Гласувай:
0



1. анонимен - Истинските души се срещат
23.03.2009 23:59
Поклон пред паметта на известният българин ски състезател и съболезнования към близките му !
Снегът скиорите познава .
Посреща ги и ги изпраща !
Това го знам от снежната скиорска земя.
Няма нищо случайно !
Истинските души се срещат .
цитирай
2. bimbo163 - Благодаря ти!!!! Истински се ...
24.03.2009 00:13
Благодаря ти!!!!
Истински се надявам да е така!!!
цитирай
3. mikaela19 - Поклон пред паметта му
24.03.2009 14:53
Поклон пред паметта му
цитирай
4. анонимен - Спомни ми преди 16 години
27.03.2009 02:26
Когато баща ми почина и когато от в къщи го изнесохме се изсипа нмного едър дужд ,със слъне ! Валя ,като порои.Щом го погребахме веднга спря ,а и изгрея слънце.Някои каза ,че за добрите хора и природата плаче в сняг или дъжд .Няма да забравя никога това природно явление .Желая ти да се успокоиш и да постигнеш много успехи с малките последователи скиори на теб и миналите ни ски легенди ! А ако доидете на първенство в Скандинавия ,ще дойда да ги нацелувам героите и да им поднеса нещо северно !
Приятна си ми и искъм да държим втъзка ! Поздрав и лек ден !
цитирай
5. bimbo163 - Да, Лидис, за добрите хора и времето ...
27.03.2009 23:36
Да , Лидис, за добрите хора и времето плаче.

А за скандинавия...в 2005г. бях със скиорите ми на СВЕТОВНО УЧЕНИЧЕСКО ПЭРВЕНСТВО в Геливаре, Швеция. Папландия е уникална през зимата!!! В свободният ни ден от състезания ни заведоха на около 100 келометра от Севервиа полюс . Видяхме уникален леден хотел.
С огромно желание бих се върнала отново там да пакарам ски. В Швеция или в която и да е скандинавска страна.....
Лека вечер!!!!
цитирай
6. bimbo163 - ""Случайност" е ...
31.03.2009 18:21
""Случайност" е псевдоним на Бога, когато той не иска да се подпише с името си."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248529
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930